Společnost sídlící v Pardubicích a mající pražskou provozovnu, působící na trhu jako servisní partner v oblasti pokladních systémů již od roku 1991, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista servisní logistiky, ideálně s bydlištěm v Pardubicích či blízkém okolí:
Co vás čeká
Nový kolega/kolegyně bude zodpovědný za přípravu náhradních dílů pro servisní techniky, následné odepisování v systému, přijímání vadných dílů k vrácení zpět zadavateli. Jedná se o klíčovou roli v rámci logistiky, která zajistí, vyřešení servisních zakázek zákazníků.
Baví Vás různorodé úkoly, jste samostatný a důsledný ve své práci a máte zkušenost ze skladu, řešením nastalých problémů a s komunikací s kolegy? Pak hledáme právě Vás!
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost na obdobné pozici (sklad/Logistika)
PC dovednosti: Word, Excel
Zkušenost se systémem SAP – výhodou
Pozitivní přístup k práci
Dobré komunikační dovednosti a zvládání stresových situací
Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
Schopnost řešit problémy
ŘP. sk B
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí stabilní české společnosti, založené na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích
Příjemný pracovní kolektiv
Nástup ihned
Motivující mzdové ohodnocení s možností růstu po zaučení a dle schopností
Samostatnou a zodpovědnou práci
stravenkový paušál, mobilní telefon
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Pozice je vhodná i pro absolventy.